ساخت وبلاگ حرفه ای خرید بک لینک
بستن تبلیغات [X]
چگونه سود و اثربخشی تبلیغات خرید بک لینک را میزان گیری کنیم؟

چگونه سود و اثربخشی تبلیغات خرید بک لینک را میزان گیری کنیم؟

دوشنبه 26 تير 1396
6:58
3: تعداد بازدید

گاهی زمان ها تبلیغات خرید بک لینک ضعیف سبب سکون و شکست در بازاریابی و به تبع آن در ایجاد می‌گردد . مطالب و تجربیات زیادی در باب تبلیغات ضعیف وجود دارد که به برخی از آن‌ها می پردازیم .

تبلیغات خرید بک لینک

هر روزه پیرامون زندگی مان شاهد تبلیغات بسیاری هستیم . رادیو , تلویزیون , بیلبورد , وبسایت , خبرنامه و…; اما آیا همگی این تبلیغات خرید بک لینک منتج به فروش می شوند؟ پژوهش ها اثبات کرده درصد بالایی از این تبلیغات خیر صرفا تاثیری در ارتقاء حجم فروش نداشته بلکه گهگاه سبب کاهش فروش هم می گردد .

تبلیغات اشتباه قادر است باعث به کاهش حجم فروش یک محصول یا این که سرویس گردد .

یک شرکت خودروسازی , یکسری اطلاع رسانی را به طور منظم در یک خبرنامه به چاپ رساند . در انتهای زمان , اشخاصی که اطلاع رسانی ذکر شده را ندیده بودند نسبت به افرادی که دیده بودند , خودروهای بیش تری خریداری کردند .

یک نمونه دیگر خرید بک لینک ; به کارگیری از یک نوشیدنی بین افرادی که آگهی آن را به یاد داشتند , اندک خیس از اشخاصی بود که آن را فراموش کرده بودند . سازنده نوشابه میلیون ها تومان صرف انجام تبلیغاتی کرده بود که سبب ساز فروش نرفتن آن می شده است!
خرید بک لینک معتبر بک لینک
برخی از محققان حوزه تبلیغات بر این نکته واقف می‌باشند که فقط مسائل این است که نمی دانند کدام تبلیغات سبب فروش میگردد و با انجام کدام تبلیغات , پول خود را در آب ریخته اند . طبق پژوهش ها انجام یافته بر روی ۷۸ برند , معین شد که در بیش از ۷۰ درصد تبلیغات بیان شده تاثیر کوتاه زمان بر فروش داشته اند . از این میان ۳۰ درصد تاثیر بلند مقطع داشته اند .

از طرفی نیز در حالتی‌که به هزینه تبلیغات نظیر مخارج دیگری زیرا آب , برق , گاز و… می نگرید , سخت در اشتباهید . تبلیغات خود یک سرمایه گذاری است که بایستی برگشت داشته باشد , به این ترتیب در حین تایم ها و مکان هایی که مخاطب ندارید , تبلیغ نکنید .

در‌حالتی که میخواهید تبلیغ شما تأثیر داشته باشد بایستی دیده شود و در صورتی‌که می‌خواهید مردم تبلیغ خرید بک لینک شما را ببینند باید اعتنا آنان‌را جلب فرمایید . به یاری الگوی M5 این واقعه می افتد . فرآیند انجام تبلیغات عبارتست از پنج گام .

گام اولیه می بایست انگیزه از انجام تبلیغ را مشخص و معلوم نمایید .
گام دوم بایستی دارایی بندی فرمائید . بودجه تبلیغات قادر است رسانه ما را معین کند .
قدم سوم پیام تبلیغ است
در قدم چهارم به موازات آن رسانه ای خرید بک لینک است که قصد استعمال از آن را دارید .
در تراز پایانی بایستی ارزیابی داشته باشید .

مقدار گیری اثربخشی تبلیغات فراوان حایز اهمیت است . برای میزان گیری تبلیغات باید ببنید که آیا پیامی که شما قصد انتقال آن را داشتید , خرید بک لینک به صدق منتقل شده‌است یا خیر و این که آیا پیام به صحت انتخاب شده‌است ؟

چنانچه قدم پایانی را حدف فرمائید در واقع یک مجموعه فعالیت بلا اثر صورت داده اید . خرید بک لینک سفارش مشاوران بوستان بازاریابی کشور‌ایران به مدیران موسسات این است می بایست برای غلبه نمودن بر رقبا , در بالا به خودمان حمله کنیم!

این زمینه را یه خرده تشریح می‌کنیم ; به‌این مفهوم که هر فعالیتی انجام می دهید فیض آن را بسنجید . برای آنکه بتوانیم یک سلسله تبلیغات ( کمپین تبلیغات یا برنامه جامع تبلیغات ) اثربخش داشته باشید بایستی اصولی به شرح پایین در‌این تبلیغات مورد علاقه قرار گیرد .


۱ - اصل سادگی Simplicity Principle : تبلیغ بایستی به راحتی بوسیله مخاطبان ادراک گردد . تبلیغات یک مراحل ارتباطی و دو طرفه است . شما پیامی را در تبلیغ خویش ارائه می‌کنید , مخاطب باید آن را آن جور در ذهن شماست , فهم و شعور کند . به اعتقاد محققین بوستان بازاریابی جمهوری اسلامی ایران , راجع‌به برخی تولیدات و برخی رسانه ها , در شرایطی‌که اطلاعات زیادی برای مخاطب ارسال گردد , مخاطب به گونه ای عکس العمل نشان می دهد که علیه چیزیست که ما توقع داریم . برای مثال شرکتهای اینترنت در تبلیغات بیلبوردی خویش همگی افتخارات اداره خود را برای مخاطب گفته است و طبیعتا آن پیام نمی تواند برروی مخاطب موثر باشد . در‌صورتی‌که شما در یک اطلاع رسانی مجله به خیال هزینه ای که صرف کرده اید , تمامی گوشه و کنار را پرکنید , پیام حساس منتقل نخواهد شد .

در پژوهش ها دارای اعتبار ثابت شده است که تعداد انقطاع های اطلاعاتی ( Chunk Of Information ) می بایست در بین ۵ تا ۷ انقطاع اطلاعاتی داشته باشد . این مورد به وسیله محققین بوستان بازاریابی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۹ فی مابین مصرف کنندگان ایرانی باز نگری گردید . در شرایط باصرفه تعداد انقطاع های اطلاعاتی در برای مخاطبین اهل ایران ۵ انقطاع می باشد . اما در بعضی از بیلبوردهای بزرگ راه ها مشهود است که تمامی بیلبورد را مملو از متن نموده اند . خودرویی که


برچسب ها: بک لینک ,
ارسال نظر برای این مطلب

نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
نحوه ارسال :
کد امنیتی :


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک 5 است. | طراح قالب: آوازک