ساخت وبلاگ حرفه ای خرید بک لینک
بستن تبلیغات [X]
Rich Card - کخرید بک لینک ارت های غنی چیست؟ آموزش استفاده از Rich Cards

Rich Card - کخرید بک لینک ارت های غنی چیست؟ آموزش استفاده از Rich Cards

دوشنبه 26 تير 1396
9:09
7: تعداد بازدید

در هفدهم ماه مه ۲۰۱۶ , گوگل تغییراتی را در موتور جستجوی خود اعمال کرد . اعم از مهمترین این تغییرات , معرفی یک دسته نتایج غنی در جستجو به اسم خرید بک لینک چیست است . Rich Card یا اصطلاحاً کارت غنی شده , یکی از ابزارهای تازه گوگل وبمستر تولز بوده که به ذیل منوی Search Appearance بیش تر شده و جای خود را در کنسول کارکشته گوگل گشوده نموده است .

Rich Cards and Google ’ s Structured Data Restructuring

در‌صورتی‌که نتایج جستجو در گوگل را طی دهه اخیر مرور کنیم , میبینیم که نخست این نتایج تنها به طور نوشته ساده سناریو داده می‌شد . سپس تصاویر کوچکی به صورت thumbnail به آن اضافه شده و در کنار متن های مرتبط با کاوش اکران داده شد . در نسل تازه نیز با تغییر بدون نقص قالب کاوش , بوسیله Rich Card ها , چهره یی نسبتاً بزرگ از مقاله کاوش شده را به همپا توضیحات خلاصه‌تر برای یوزرها سناریو می‌دهد . به این ترتیب صاحبان کسب و کارهای مختلف نیز می‌توانند از روش‌های خلاقانه ‌تری برای معرفی تولید ها خود استعمال کنند .

ولی باید توجه داشت که در گام ابتدا این قالب کاوش , جایگزین کلیه حالت‌های جستجوی قبلی نمی‌شود و فعلاً برای مشاهده نتایج جستجوهای مربوط به فیلم‌های سینمایی و دستورالعمل‌های پخت خوراک , فقط بر روی ورژن انگلیسی گوگل در دست کاربران قرار گرفته است .

اجازه دهید نگاه دقیق تری بر تنی چند از مهمترین تغییرات تولید شده و پیامدهای آن در نتایج کاوش و خرید بک لینکی صاحبان وب سایت داشته باشیم .
نتایج غنی Rich Card و مراد کاربران

گوگل در صفحه جدیدی واقع بر ویژگی های جستجو , عبارت «نتایج غنی» را معرفی کرده تا خصوصیاتی که قرار است در وب سایت ها برای موردها متعدد , توضیح داده شود , به شکلی بصری و دلخواه خیس صورت گیرد .

این «نتایج غنی» با افزودن آرم گذاری داده های ایجاد یافته برای صفحات وب , یا در قالب گزینه های محتوایی ( «مانند مقاله‌ها , دستور العمل ها و فیلم ها» ) و یا فهرستی از آیتم ها ( «مانند امر العمل و رویدادها» ) حاصل میشوند .

این اولین باری است که گوگل لا‌به‌لا «آیتم های محتوا» و «لیست مورد ها» , تفکیک قائل شده است . زمانی که شما مطالب خویش را برای گنجاندن در کاوش آماده می‌کنید , می‌توانید این عمل را بر حسب منظور خویش در شکل های متفاوت بصری انجام داده و گزینش نمائید که موتور جستجوی گوگل , چه طور داده ها را سناریو دهد . قصد جستجوی کاربر , مفهومی است که تعریف می کند چه طور الگوریتم های گوگل مراد واقعی کاربر را با یک پرسش خاص در یک زمینه مشخص ادراک کنند .

مثلا , در حالتی که یک کاربر «turkey» را کاوش کند , قصد کاوش غیر قابل درک است , به گونه ای که نتایج گوگل ترکیبی از مواقعی همچون کشور ترکیه , خبر ها در ترکیه و اطلاعاتی درباره‌ی بوقلمون خواهد بود . با این حال در صورتی عبارت جستجو به “ turkey recipes ” تغییر داده شود , قصد جستجو معلوم تر شده و میهن ترکیه در لیست نتایج قرار نمی گیرد . در‌این‌صورت‌ , جستجو در حیطه دستورالعمل های تهیه بوقلمون و تامین کنندگان متعدد و مربوط به یکدیگر , محدودتر میشود .

در اینجا بحث خوشه بندی یک مفهوم کلیدی است و گوگل به صراحت اعلام کرده وقتی که از قصد کاوش اطمینان حاصل نماید , میتواند نتایج را مجموعه بندی کرده و به صورت یک کارت برای اطراف هایی از قبیل محیط وب در گوشی ارائه دهد . خرید بک لینک
خرید بک لینک
کارت ها , کارت های غنی Rich Card و موبایل

خرید بک لینک
گوگل در تعاریف فعلی خود می گوید که یک کارت , واحد اصلی خرید بک لینک اکران نتایج جستجو است که یا این که به خرید بک لینک صورت المانی واحد و یا این که به صورت خرید بک لینک لیستی از المان ها ظاهر می گردد . توجه داشته باشید که در اینجا حرف در زمینه‌ی کارت است نه کارت های بی نیاز . به عنوان مثال , مثال ای از کارت ها در پاسخ به جستجوی عبارت «شراب قرمز» در تصویر زیر به چشم می خورد :


برچسب ها: بک لینک ,
ارسال نظر برای این مطلب

نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
نحوه ارسال :
کد امنیتی :


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید بک لینک 5 است. | طراح قالب: آوازک